Lite nytt men ändå "gammalt"!

Tycker inte att det händer så mycket på min blogg, gör ungefär samma saker hela tiden.  Men jag fortsätter väl ett tag till och lägger upp min alster, kanske finns det nån där ute som tycker det är inspirerande.
Här kommer iallafall några av änglarna som äntligen är klara, den blommiga och rutiga fick jag  på beställning lite halvakut så jag fick prioritera dom istället för dom röda som jag påbörjat, samt den i linneklänning som jag lovat bort redan i somras och som inte blivit klar förrän nu.  Vi får väl se om dom andra röda som är halvgjorda också blir klar innan jul det var ju meningen så, men man ska ju hinna så mycket den här tiden på året:)



En arbetskamrat har fyllt 40 år, hon fick en tårta med tillhörande spöke.
Spöket sitter där som en liten hint om vad hon ska göra för pengarna som vi samlat ihop och det är att sova på prästgården i Borgvattnet, det är en gammal prästgård där det spökar:/



Har även gjort 2 doplådor med tillhörande liten virkad "påse" (där det ska ligga ett smycke) till två tvillingflickor. Blev inte så nöjd med lådorna själv, men beställaren tyckte att dom var fina och det är ju huvudsaken.


klicka för större bild.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-12-07 @ 23:26:26
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Dina dockor är så himla söta och absolut inspirerande, det ska du veta!

2009-12-08 @ 01:50:35
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Fröken Elsa

Jag tycker också att det du gör är fint och inspirerande. Dina änglar är vekligen söta :)

2009-12-08 @ 04:05:00
URL: http://elsasdesign.blogspot.com/
Postat av: Catrin

Äntligen!! Som jag har väntat och längtat efter ett nytt inlägg från dig. Älskar verkligen dina små dockor och änglar! Dessutom har du idéer som jag inte sett på andra bloggar jag följer: små askar och virkade påsar! På din blogg drömmer jag mig bort en smula så FLER inlägg, tack :-D

2009-12-08 @ 11:11:32
URL: http://lillavickevire.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack för Era fina kommentarerna, jätteroligt att Ni tycker om mina saker, det gör att man tycker det är ännu roligare att pyssla. Det är ju inte alla som förstår det här med pyssel så det känns bra med några jämnlikar.





2009-12-08 @ 19:09:29
URL: http://greja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0