Tur att jag bakat "riktiga" bullar innan:)

Idag har jag virkat kanelbullar, det var roligt, men jag tror att det var bra att jag hade bakat riktiga bullar innan, för resten av familjen sätter större värde på riktiga bullar, dom förstår inte bättre.  Hittat mönstret på Fröken Elsas blogg, och har länge varit sugen på virka dem, men har inte hittat något garn som jag varit nöjd med.  Var in och handlade ett lite ljusbrunbeige garn som både jag och hon i butiken trodde skulle bli bra, men det blev det inte. Då åkte jag till mamma som har ett stort garnlager, där hittade jag en färg som jag tyckte blev ganska bra, eller vad tycks, jag är rätt nöjd själv faktiskt. 

Jag har även provat på dekopage i helgen. Jag hittade så söta servetter på Syssla så jag blev så sugen att prova.
Det var faktiskt jätteroligt. Bilder kommer, måste ladda kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0