Kakfat


Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Fin blogg du har. :)

Ja hittar inte någon mail-addres till dig, eller annat sätt att kontakta dig annat än via kommentar på bloggen. Så då skriver jag en kommentar då!

Har du mönster på några saker du visar här på din blogg?

Det skulle vara kul att prova på någon av dina fina virkade grejor.

Jättefina saker! :)



/maria

2011-11-20 @ 10:12:16
Postat av: Frida

Hej Maria!

Kul att Du gillar mina saker, är det något särskilt Du tänker på som Du önskar mönster på?

Jag har varit dålig att kolla min blogg på sistone för jag har haft tråkigheter i familjen.

/Frida/

2011-11-24 @ 14:06:24
URL: http://greja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

gud vad duktig du är på att virka!!

jag tycker det är jätte roligt att virka och jag såg din blogg och tänkte: Guuud vad duktig du är!!

Tänkte bara säga att jag är nu mera ett nytt fan!! ;)

kramar

2011-12-20 @ 19:49:36
URL: http://gladkrabat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0