Har varit sjuk!

Hej! Jag har legat sjuk ett tag och har inte haft en tanke på att uppdatera bloggen, men nu känns det som jag har kommit igång igen. Som sagt, varit sjuk ett tag, men för det är det ju inget som säger att man har varit helt återhållsam från att pyssla. Det går ju alltid att ligga och virka mellan febertopparna.
Jag har försökt mig på att tova, alltså virka först och tova i maskin sen. Här några tårtor/nåldynor som jag tovat. Tovade ett par tomtar och rosor oxå men har ingen bild (just nu) så jag kan inte visa, men de blev ganska bra.
Tyvärr blir mina bilder alltid så suddiga, vet inte vad det beror på:)

sen blev det ju några partypinglor oxå:)


och början till några julänglar! Får se när dom blir klara, känner mest för att virka just nu.

klicka för större bild!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad söta änglarna var :) fina klänningar!

Och partypinglorna med :)

2009-11-27 @ 09:55:06
URL: http://vihadeiafturmedtoan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jättefina =)

2009-12-07 @ 08:12:26
Postat av: marie

Hej vilka fina möss....har du nån till salu??

Hälsningar Marie

2010-01-06 @ 17:04:25
Postat av: Miillie

Så himla söta möss! :)

2011-01-08 @ 09:12:24
URL: http://handmadestof.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0