Presenter! (Änglar och tårtor)

Det mesta som jag gör blir till presenter, men det är väl så med pyssel, skulle man inte göra sig av med en del fick man väl flytta ur huset:) Här är tre "änglar" som blev presenter till tre på mitt jobb som fyllt  40,50 och 60 år.
Den mittersta ängeln fick en ryggsäck istället för vingar.





Här har jag gjort små tårtkartonger och små tårtor, som också blir presenter. De flesta har ju redan det mesta så det är ju roligt att kunna ge bort något som man gjort själv.
Bilderna som jag har på tårtkartongerna kommer från http://www.graphicgarden.com/



Kommentarer
Postat av: Cantina

Är djupt imponerad!! Vilka underbara änglar och tårtor och tårtkartonger! Allt helt i min smak! Hur gör du änglarna???



// Catrin

2009-09-27 @ 20:09:57
URL: http://lillavickevire.blogspot.com/
Postat av: Frida

Hoppsan! Jag såg din kommentar idag 4/10.

Jätteroligt att Du gillar mina änglar. Har hittat på dem själv och vill så långt det går behålla dom för mig själv:/ Men jag delar gärna med mig av annat om du undrar över något.



2009-10-04 @ 23:13:21
Postat av: Cantina

Kan förstå att du vill behålla änglarna för dig själv så fina som de är. Du tar alltså inte in beställningar på dem, eller??

2009-10-05 @ 20:35:19
URL: http://lillavickevire.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilka fina presenter. Jättegulliga små presentaskar.

Undrar vad man hittar mall till sådana.

Hälsningar Kerstin

2009-10-06 @ 18:31:43
Postat av: Frida

Hej Kerstin!

Jag har faktiskt gjort mallen till tårtlådan/presentasken själv, ska se om jag kan lägga ut den på sidan så den går att ladda ner/skriva ut, vet inte om jag kan men ska försöka:)

2009-10-06 @ 19:09:45
Postat av: Jessica

hej, vad kul att se dig igår på affären, så länge sen =) tittar in på allt ditt fina pyssel. du är så himla duktig!! jag skulle gärna vilja beställa en sån där tårta med tillhörande låda, orkar du göra en sån? du kan maila mig i så fall: [email protected]

2009-10-28 @ 09:06:29
Postat av: Jessica Holmlund

Hej! Beundrar dina fina alster. Skulle jag kunna få beskrivningen av tårtkartongerna? Håller tummarna, mvh Jessica

2010-02-07 @ 18:24:59
Postat av: Jessica Holmlund

Hej! Beundrar dina fina alster. Skulle jag kunna få beskrivningen av tårtkartongerna? Håller tummarna, mvh Jessica

2010-02-07 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0