Mina första försök till dekopauge

Nu har jag äntligen tagit mig tid att lägga in lite nya foton.
Jag lovade i mitt förra inlägg att visa det jag "dekopaugerat" (heter det så?), det blev inte så mycket att visa för tavlorna som jag gjorde till barnbarnen hade jag inte fotat, som jag trodde jag gjort, men jag gjorde även dessa lådor som  jag la presentkort i och gav bort. Jag är lite trött på papper och snören så det blev ju bra.



Sen har jag mest virkat, inte bakat så mycket kakor till jul, men virkat några, mycket bättre för figuren :)



Jag köpte en ultimate Pro för några veckor sedan, hade sett den på nätet och fastnade för den direkt. Jag vill gärna göra egna förpackningar till saker som jag gör så därför tyckte jag att den passade mig alldeles utmärkt. Men p g a att bruksanvisningen bara fanns på engelska så har den bara legat, men nu i julhelgen har den kommit fram och jag har lyckats vika ett par lådor, det var jättelätt när man vet hur man ska göra.



.... och så har en liten julängel blivit klar, men ack så suddigt kort:(




Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Vilket UNDERBART kakfat! Jag är förälskad! /Lillsnörpa

2010-01-18 @ 22:55:38
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Lillsnörpa

Tack snälla för din fina kommentar! Så bra att kärleken i hjärtat syns.

Kram Lillsnörpa

2010-01-20 @ 10:02:10
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0